SPP otvoril nové „zelené“ interaktívne zákaznícke centrum v bratislavskom Auparku

21. 7. 2020

(PR správa) Jedinečné a inovatívne, také je jubilejné 20. Zákaznícke centrum SPP, ktoré začalo svoju prevádzku v bratislavskom nákupnom centre Aupark. Nové Zákaznícke centrum SPP, ktoré bude klientom k dispozícii 7 dní v týždni denne od 10.00 h do 21.00 h, cez víkend od 9.00 h, mení koncept prístupu k zákazníkom.

Zdroj: Freepik

„Naše nové Zákaznícke centrum SPP v Auparku sme postavili na jedinečnom interaktívnom základe. To znamená, že prepájame služby zákazníkom s modernými technológiami. Návštevníkov čaká inovatívny prístup, ktorý už pri vstupe rešpektuje ich aktuálne osobné nastavenie a umožňuje im vyššiu mobilitu. V prípade zvýšeného počtu zákazníkov sa stačí zaregistrovať a o tom, že prichádzate na rad, vás včas informuje notifikačná SMS správa,“ hovorí Richard Prokypčák, podpredseda predstavenstva a poverený generálny riaditeľ SPP.

Ak sa predsa len rozhodnete počkať, určite to neoľutujete, a to aj v prípade, ak máte so sebou deti. Nebudete ich musieť zabávať obchytanými letákmi či polámanými pastelkami v detskom kútiku. „V maximálne možnej miere sme sa rozhodli letáky nahradiť udržateľnou a zábavno-poučnou formou v podobe zelených malých ekosvetov. Pre deti je pripravený kútik Montessori plný hier a hádaniek, čo určite ocenia aj ich rodičia. Prostredníctvom rozšírenej reality sa zasa môže každý návštevník Zákazníckeho centra SPP oboznámiť s jednotlivými druhmi ekosystému,“ približuje Andrea Danková, manažérka produktového marketingu.

Otvorenie tohto zákazníckeho centra je jedným z ďalších krokov pokračujúcej transformácie SPP ako lídra trhu s energiami, ktorý si popri poskytovaní komplexných služieb svojim zákazníkom uvedomuje aj svoju spoločenskú zodpovednosť. Inovatívny prístup sa odzrkadľuje aj pri vybavovaní žiadostí a potrieb jednotlivých zákazníkov. Rozumieme, že čas našich zákazníkov je vzácny. Aj preto bolo naším cieľom zefektívnenie vybavovania všetkých služieb súvisiacich s dodávkou energií, ale aj doplnkových produktov a služieb nevyhnutných na bezproblémové fungovanie domácnosti.

„Koncept, ktorý sme dnes predstavili v Bratislave, plánujeme rozšíriť aj do iných Zákazníckych centier SPP po celom Slovensku. Myslíme si, že líder má nielen poskytovať kvalitné produkty a služby, ale aj inšpirovať, a veríme, že aj prostredníctvom tohto zákazníckeho centra sa nám to podarí,“ uzatvára Richard Prokypčák.

Zdroj: Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Mohlo by vás zaujímať