SPP plynule zabezpečuje dodávky energií a služieb svojim zákazníkom

31. 3. 2020

(PR správa) - Spoločnosť Slovenský plynárenský priemysel, a.s. (SPP) ako najväčší dodávateľ elektriny a plynu na Slovensku, plynule zabezpečuje dodávky energií a poskytuje služby svojim zákazníkom, napriek uzatvoreniu jednotlivých Zákazníckych centier SPP z bezpečnostných dôvodov v súvislosti s pandémiou COVID-19.
Zdroj: Freepik

Vedenie spoločnosti SPP prijalo v uplynulých týždňoch opatrenia, ktoré v súčasnosti účinne chránia tak zákazníkov, ako aj zamestnancov spoločnosti a umožňujú SPP poskytovať služby flexibilne, formou elektronickej a telefonickej komunikácie.

Sme si vedomí skutočnosti, že súčasná bezprecedentná situácia prináša nepredvídateľné situácie a časť zákazníkov sa môže ocitnúť v zložitej životnej situácii. SPP preto upozorňuje svojich zákazníkov, aby v takýchto prípadoch nečakali a obrátili sa včas na zamestnancov spoločnosti, ktorí sú pripravení pomôcť nájsť obojstranne prijateľné riešenia.

Zákazníkom sú k dispozícií nasledovné kontakty:

Odberatelia v kategórie DOMÁCNOSŤ:

e-mailom: [email protected]

telefonicky: 0850 111 363 (v čase od 08:00 do 16:00)

Odberatelia v kategórie MALOODBER:

e-mailom: [email protected]

telefonicky: 0850 111 565 (v čase od 08:00 do 16:00)

V prípade poruchy volajte Poruchovú linku príslušného distribútora:

Plyn                       0850 111 727

Elektrina ZSD     0800 111 567

Elektrina VSD     0800 123 332

Elektrina SSE-D  0800 159 000

Zásielky odporúčame zasielať len poštou na adresu Mlynské nivy 44/a, 825 11 Bratislava. V prípade osobného doručenia bude možné zanechať zásielku v pripravenej schránke. V tomto prípade však je možné potvrdiť prevzatie zásielky zo strany SPP.

Mohlo by vás zaujímať