3. 5. 2019
Zemný plyn môže zohrať pozitívnu úlohu pri plnení cieľov Envirostratégie 2030. S Petrom Kučerom, šéfom sekcie predaja - hromadný trh, zo spoločnosti SPP sme sa rozprávali o komplementárnosti plynu s obnoviteľnými zdrojmi energie, ale tiež o nástrojoch, ktoré líder na domácom trhu využíva na zabezpečenie plynulých a cenovo predvídateľných dodávok pre svojich zákazníkov z radov firiem.
Éra lacných energií je pravdepodobne minulosťou. Akú stratégiu využíva spoločnosť SPP v segmente firemných zákazníkov v snahe eliminovať výkyvy cien na trhoch s energiami?
V segmente firemných zákazníkov sa snažíme budovať dlhodobé vzťahy predovšetkým individuálnym prístupom. Pri individuálnej komunikácii s naším zákazníkom pozorne analyzujeme jeho priority a očakávania. Následne nastavujeme cenotvorbu a parametre produktov tak, aby zodpovedali týmto očakávaniam a eliminovali prípadné cenové riziko. Najvhodnejším nástrojom, ktorý pomáha obmedziť vplyv zmien cien energií na podnikanie je diverzifikácia nákupu v čase. Ďalšou možnosťou je produkt úplného zafixovania ceny na stanovené obdobie.
Okrem samotnej dodávky energií, aké sú potreby zákazníkov z radov firiem?
Tento článok je súčasťou exkluzívneho obsahu portálu.
Členstvom v platforme ENERGOKLUB® získate okrem prístupu k exkluzívnemu obsahu aj množstvo ďalších výhod.